Klacht: Overnachting keulen

op 22 februari 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb 3 dagen gewonnen met ontbijt voor 2 personen in Keulen. Toen ik wilde reserveren moest ik invullen welke 2 dagen zouden kunnen en dat ik later meer zou horen. Nu blijkt dus dat er is gereserveerd voor een van die twee dagen maar ik er nooit een bevestiging van heb gehad. Nu ben ik 100,- kwijt en vakantieveilingen wil mij niet helpen.

Als ik opnieuw kan reserveren en ik alsnog naar Keulen kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 februari 2017 om 20:09 geantwoord

Beste Michellesdk,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van het arrangement in Keulen. In de logs lees ik dat u de bevestiging wel degelijk heeft gehad. Echter jammer genoeg in de spambox. Het is een spijtige situatie.

Ik zal aan de relatiebeheerder verzoeken of het mogelijk is om samen met de aanbieder nog iets voor u te regelen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een terugkoppeling van ons per mail.

Wim-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Michellesdk