Klacht: Overnachting Fletcher hotel: geen data beschikbaar

op 05 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In juli won ik een veiling voor een overnachting met ontbijt in een Fletcherhotel.
We zouden in augustus gaan in ons verlof.
Helaas is mijn man onverwachts ziek gevallen waardoor we niet konden gaan.
Mijn moeder zou de veiling overnemen.
Ik wou vandaag boeken voor 20 oktober.
Je kan maar inchecken van zondag tot donderdag, dus 20 oktober was perfect.

Op de site van het hotel Valkenburg was alles nog vrij.
Helaas ben je verplicht via de site van vakantieveilingen te boeken, wat is dus niet wist.

20 oktober is dus niet meer vrij, de enige kans die we noghadden om deze waardebon te spenderen.

Via facebook prive-berichten verstuurd met iemand van vakantieveiling.

Dit is zijn voorstel: ” We willen je graag tegemoet komen zodat je alsnog een goed gevoel krijgt bij het horen van onze naam :).
Je kunt gebruik maken van een ruilveiling. Dat wil zeggen dat je een nieuwe veiling wint voor hetzelde bedrag als de Fletcher veiling.
De nieuwe veiling mag geen product zijn en moet binnen vijf dagen gewonnen worden.
Ga je akkoord met ons voorstel ?

Met andere woorden ben je terug verplicht een veiling te nemen voor een overnachting om dat terug te ontdekken dat er voor vakantieveilingen.nl bijna geen kamers of data vrij zijn.

Toen ik meldde dat ik hiervoor paste kwam dit antwoord: ” Wat ons betreft houdt het op deze manier wel op Sofie. We proberen met je mee te denken in oplossingen. Helaas zie jij dit anders. Hierdoor kunnen wij niets meer voor jou betekenen. Groetjes, L.

Enerzijds dat de mensen van vakantieveilingen.nl LEERT omgaan met klanten en anderzijds had ik graag mijn geld teruggekregen ( 50 euro)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 oktober 2016 om 15:40 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u door ziekte van uw man geen gebruik meer kan maken van uw arrangement. Hopelijk knapt u man snel op.

Wij hebben uw veiling nog eens bekeken en zien in uw veiling en op uw waardebon staan dat u 12 dagen vooruit kan boeken. Dit wil zeggen dat u pas vanaf 8 oktober kan zien of er wel of geen beschikbaarheid is op 20 oktober.
De veiling die u heeft gewonnen is een last-minute veiling. Elke dag wordt er door Fletcher nieuwe beschikbaarheid ingeladen en elke dag kan u een dag verder kijken in het reserveringssysteem.

Wij willen u aanraden om vanaf 8 oktober in het reserveringssysteem te kijken van Fletcher om te zien of er een kamer beschikbaar is in het hotel van uw moeders keuze. Mocht er nu niets beschikbaar zijn dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door fiekesof