Klacht: Overleden pot rozen

op 04 mei 2016 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben voor de 2e keer belazerd door Bakker Hillegom.
De eerste keer omdat de planten die ik besteld had bijna geen aarde meer hadden omdat bijna al de aarde in de doos lag.
Een aantal planten waren dus ernstig beschadigd.
Afgelopen 15 april weer een bestelling gedaan.
Had dit keer 2 maal de Potroos Favourite® ‘Red’ en 2 maal de Potroos Favourite® ‘White’.
Bij ontvangst was 1 van de witte al overleden want zo goed als alle takken waren geknakt,en de takken en blaadjes waren bruin.
De rode ging nog net want die had nog een klein beetje leven.
Na 2 dagen hebben die ook de geest gegeven.
Ben dus zeer ontevreden en zwaar teleurgesteld.
Kan deze zaak dus niet aanbevelen bij andere mensen.

Gewenste Oplossing:

Gaarne €23,80 binnen 5 werkdagen terug storten op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29