Klacht: overlast vervangend vervoer!

op 17 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte mensen van de afdeling NS -werkzaamheden:

sinds een aantal weekends-achter elkaar wordt onze straat, Comeniuslaan te Bussum,geteisterd/ geterroriseerd door colonnes (harmonica!!!)reis-bussen richting het om de hoek gelegen station Naarden-Bussum.Op enkele bussen staat; “Geen dienst”.Van vroeg in de ochtend tot laat in de avond.Enkele reizigers stappen in, de bussen die ook weer in colonnes zijn opgesteld, vertrekken practisch leeg!
Voor ons omwonenden betekent dit: doorlopend geluidsoverlast, stank, luchtvervuiling, trillende vloeren, slaapproblemen, maar vooral: gevaarlijke situaties, vooral voor fietsers. De Comeniuslaan heeft een bescheiden weg-breedte.
De harmonicabussen zien wij als het toppunt van absurditeit, gezien allen al de milieubelasting!

Graag zouden wij een rechtvaardiging ontvangen van genoemde overlast. Wij verwachten immers dat u zich welbewust zou moeten zijn van de effecten van uw maatregelen op de omgeving.

Vooral echter hopen wij dat genoemde situatie tot het verleden behoort!

Jehanne van Woerkom,
Comeniuslaan 5
Bussum

Oplossing:

minder, en kleinere bussen efficienter vervoer, liever een andere route.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jehannevanwoerkom42