Klacht: Overlast van Poolse arbeiders die tijdelijk onderkomen hebben in de bungalows en de bedden in een rent a tent

op 30 augustus 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik heb een klacht over de rent a tent op vakantiepark de katjeskelder. De gastheer en gastvrouw waren zeer vriendelijk en erg behulpzaam maar zij konden ons ook niet helpen. Wij verbleven van maandag 20-08 tm vrijdag 31-08 op de katjeskelder. Het is vandaag de 29e en we zijn al thuis.
De bedden waren zo slecht dat wij en aantal nachten op het schuim in de voortent op de grond lagen. Er verbleven achter ons in de huisjes, een aantal Polen, die ’s morgens vroeg (om 5 uur)toeterend het park verlieten. zij verblijven hier permanent om naar hun werk te gaan. Wij waren vanaf dat moment dus wakker. En hadden hierdoor ook weinig nachtrust.
Wij spraken ook alle andere gasten van rent a tent en zijn hadden via groupon geboekt. Ik vond het zeer schokkend om te horen dat zij voor 2 weken 225 euro hebben betaald en wij voor 11 dagen 640 euro. Ik vind dat een behoorlijk verschil. Ik vind dat ook niet kunnen. We zijn dus 2 dagen eerder vertrokken en hebben alsnog geen idee van een vakantie gehad. Hele slechte nachtrust, ik heb zelf een nekhernia en op deze bedden is dat niet bevorderlijk. Ik heb allemaal klachten hieraan overgehouden. Ik hoop dat u deze klacht zeer serieus neemt en dat u contact met ons op wilt nemen.

Als er een tegoetkoming naar ons komt. Wij hebben in vergelijking met andere gasten veel te veel betaald. We zijn 2 dagen eerder dan gepland naar huis gegaan en ik heb lichamelijke klachten aan de bedden overgehouden. Tevens zou ik graag willen dat de Poolse arbeiders rekening houden met campinggasten en andere vakantiegangers, hier moeten zij op aangesproken worden. De security moet 's avonds meer op het park controleren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 september 2018 om 13:19 geantwoord

Heeft op 11 september 2018 om 10:37 geantwoord

Ik word nu doorverwezen en ik word bedankt voor de feedback, maar er is geen compensatie of iets dergelijks. Van rent a tent heb ik nog niets vernomen. Ik voel me niet serieus genomen.

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - Beste mevrouw Woudenberg, Zoals eerder aangegeven kunnen wij u helaas niet verder helpen. U dient hiervoor contact op te nemen met Rent-a-Tent waar u bij heeft geboekt. Vertrouwend erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Femkewoudenberg