Klacht: Overlast van nieuwe buren!

op 12 augustus 2018 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Ik heb hier altijd in alle rust en plezier kunnen wonen, sinds ik nieuwe boven buren heb, wel een oudere vrouw die weet ik hoeveel kleinkinderen heeft en ook 4a5 x in de week langs komen en de hele dag door met zo’n 4a5 kinderen het huis heen racen van bijna van smorgens tot savond is mijn rust verschrikkelijk verstoort. Het lijkt wel of ze er een apenkooi van hebben gemaakt. Ik zelf ben er al 2 x naar toe geweest en voor de herrie en voor de troep die ze op mijn balkon deponeerde. Heeft het tot nu toe niets geholpen, of u zo snel mogelijk hier aan willen doen.
Jullie stoppen er 50 in maar als ze dan 4 a 5 x in de week de kleinkinderen van smorgens tot savond de hele huis door racen letterlijk moet niet kunnen lijkt mij. Je hoort hier echt alles stoelen schuiven, bonken heel de dag door deuren gooien.
Dit houd ik geen maanden vol, dan wordt ik echt gek.Verschrikkelijk
Ik vind het belachelijk dat dit kan gebeuren waar ik de dupe van ben!

Als het rustiger wordt en dat er rekening gehouden wordt met mij, of dat jullie mij helpen zo snel mogelijk aan een andere woning.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MVGM over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MVGM in behandeling genomen

Bericht van MVGM

2 maanden geleden - Geachte heer mevrouw, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht. Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden. Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, MVGM Holding

Alle klachten die gemeld zijn door Herievandeburen