Klacht: overlast klankkast woning buren

op 15 augustus 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Vandaag overlast vanuit de klankkast woning van de buren waar er door een ander wordt schoongemaakt met de voordeur open. Ze laat continue wat vallen en het gestommel en gerommel klinkt gewoon in mijn hele woning, en dan loopt er maar 1 persoon. 20 jaar geleden heb ik voor het eerst mijn klacht ingediend bij verhuurder eigen haard en deze hield maanden lang de boot af tot ik na een jaar zeuren een geluidstest kreeg, bij deze test werd de overlast ”nagebootst” en de eigenhaard medewerkers zeiden zonder blikken of blozen dat ze niets gehoord hadden. Dus het springen en stampen werd niet door eigen haard gehoord terwijl je al een pen kunt horen vallen, laat staat als er zwaardere dingen op de vloer vallen. Deze leugens zijn ten kostte van mij vol gehouden door diverse medewerkers van eigen haard die elkaar de hand boven het hoofd hielden omdat dat immers collegiaal is . En dan laten ze er en gezin wonen met kinderen die ze rond laten springen en schreeuwen, met te veel mensen en nog meer visite erbij wonen terwijl deze woningen daar niet op gebouwd zijn. De woningen zijn voor max 3 personen maar gezien de gehorigheid zijn ze beter bestemd voor een of twee personen maximaal. Het trapportaal is trouwens recentelijk schoongemaakt wat in geen50 jaar gebeurt is en waar eigen haard ook voor heeft weggekeken totdat er iemand van de gemeente langs zou komen, hebben ze even snel de veger er over heen gedaan, maar niet lang er na was het weer smerig en dat heeft de gemeente gezien vandaar dat er pas recent beter is schoongemaakt door een ander bedrijf , maar de vlekken ziten er nog dus er is niet schoongemaakt maar opgefrist en de huurders die het vuilmaakt , drie keer raden wie , worden opnieuw niet aangepakt.

ik wil geen overlast meer uit die woning hebben, ook niet via hun lekkende vulliszakken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat