Klacht: overlast hooligans

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

zondag 9-10-2016 om ongeveer 18.00 uur in de trein van roosendaal tot eindhoven in de trein gezeten met ongeveer 20 hooligans . ze kwamen volgens mij uit helmond. op de stations stonden overal politie bijeen om ze in de gaten te houden maar ze lieten ze gewoon in de trein stappen. wij (de passagiers) voelden ons niet veilig. hadden grove taal, rookten in de trein en dronken bier . waren volgs. mij al allemaal dronken toen ze instapten dit kan volgens mij niet. zo voelen de passagiers zich helemaal niet veilig, we durfden dan ook helemaal niets te zeggen.

als de ns en de politie samenwerken en deze mensen niet in de trein toelaten. zeker als ze al zien dat ze allemaal met blikken bier in hun handen rondlopen.

Reactie van de melder van de klacht h.m.j.timmermans@ziggo.nl

1 maand geleden - mjn klacht is niet in behandeling genomen maar weet niet de reden ervan heb ook de klacht gemeld aan de politie maar die namen nog de moeite om mij op te bellen. dit vind ik geen goede zaak van de ns. dus die veiligheid van de passagiers nemen jullie niet zo serieus.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 12:54 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door h.m.j.timmermans@ziggo.nl