Klacht: Overlast door schilder

op 18 mei 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ons verblijf van maandag tm zaterdag in fletcher hotel avergoor in ellecom hadden wij ons anders voorgesteld.
Veel viel enorm tegen, de muren van de luxe kamer
Zaten vol met scheuren, het personeel was onverschillig, maar wat wij echt heel erg vonden was de overlast van de schilders die bezig waren met het wiien van de buitengevels.
We waren toe aan welverdiende rust maar die was ver te zoeken.
Vier ochtenden werden wij om 8 uur in de ochtend gewekt door het oorverdovende geluid van de hoogwerker die door de schilders gebruikt werd, pas rond 16 uur konden we weer van rust genieten zodra de schilder naar huis ging.
Het toppunt was op vrijdag toen dr schildrr totaal onaangekondigd ineens op ons balkon verscheen!
Ongelovelijk: mijn man heeft er een filmpje van gemaakt, je gelooft het gewoon niet!
Jammer maar wij komen niet meer terug naar dit hotel!!

Onze ervaring was erg negatief, allen de omgeving hebben we als positief ervaren

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 13 juni 2018 om 10:59 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag verzoeken wij u de klacht te e-mailen naar [email protected] zodat mijn collega's uw klacht in behandeling kunnen nemen en kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Wij zullen dan spoedig inhoudelijk reageren op de klacht naar aanleiding van uw verblijf.

Team Fletcher Hotels

Heeft op 13 juni 2018 om 21:19 geantwoord

Vind het zeer terleurstellend dat fletcher met deze zeer magere \" tegemoetkoming \" komt.
Deze 5 dagen die we nota bene ook nog eens kado hebben gekregen hebben een hoop geld gekost, en dan deze oplossing?
Nee, onze ervaring was geen beste.
Heel jammer en een gemiste kans om een klant tevreden te stellen!.

Alle klachten die gemeld zijn door Schtie321