Klacht: overlast door derden

op 17 augustus 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

voor de derde achtereenvolgende dag wordt in het huis van de buren , die zelf niet thuis zijn, door derden schoongemaakt met de voordeur open, met schoenen aan al klossend en schuivend en ook over de trap heen te horen. Zoveel valt er daar niet schoon te maken want er staat zo goed als niets. Degene die aan het poetsen is weet net zo goed dat het doorklinkt dus waarom dan het klossen met schoenen aan en schuren en schuiven van voorwerpen onder het motto is jouw probleem ? Met 1 persoon op deze manier geeft het al overlast. En dan moet het 5 koppige gezin nog terug komen.

Stoppen met de diverse vormen van overlast , ook door derden, de voordeuren staan gewoon weer en er vallen geen afspraken met ze te maken . Stoppen met mij met HUN problemen en overlast op te zadelen,
Stoppen met mij in de klaagmodus te houden. De overlast komt van de buren dan wel hun aanhang en vrienden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat