Klacht: Overlast

op 12 december 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

De overlast is bij Eigen Haard bekend, Vandaag weer meerdere keren melding gemaakt van overlast via de chat, geen tijd om te chatten, ter kennisgeving doorgegeven. Het gezin heeft maling aan de waarschuwingsbrief die ze van de verhuurder hebben gekregen en de verhuurder laat na om dit als aangrijppunt te nemen maar pakken liever mij als klager aan. Ik ben door de jaren heen niet alleen door de buren en hun aanhang geintimideerd en bedreigd, ook door medewerkers van eigen haard zelf. Zelfs hebben ze het geflikt om mij de schuld te geven en de boel om te draaien. Dus dan wordt je als slachtoffer nog eens geslachtofferd.
Vandaag allemaal vormen van overlast die niet nodig zijn en die bekend zijn en waarvan iedereen overlast zou hebben. Zaals uren achter elkaar , met korte tussenpozen spullen op de grond gooien, springen , stampen, schuren en schuiven, gillen en schreeuwen en met deuren gooien.
Aangezien het nu BIJNA 20 jaar een spelletje spelen is van de bovenburen en de verhuurder het mogenlijk maakt, hun hele leus van eigen haard zo goed in wonen slaat helemaal nergens op, en men mij of negeert, of opzij schuift, of stokken zoekt om mee te slaan en mij de mond te snoeren gaat er een mega groot spandoek de straat op en desnoods huur ik een vliegtuigje met de boodschap dat heel nederland kan lezen dat ik 20 jaar overlast heb dat gefaciliteerd wordt door eigen haard. En dan nog willen ze het probleem bij mij neerleggen, dat is net zo asociaal.

Niet alleen mijn rechten als huurder zijn geschonden, ook mijn rechten als mens. Ik ben 20 jaar in een overlevingssituatie gegooid waarvan ik de laatste paar jaar aan het herstellen ben en dan nog met steeds overlast er tussen door en gehinderd worden door de buren. Ik heb een enorme schade op gelopen, zowel fysiek als mentaal in een afbraaktoestand gegooid en gehouden, mijn leven en mijn toekomst is mij ontnomen door de buren onder toeziend oog van de verhuurder die alles bagetalliseerde en totaal onverantwoord met mijn leven om sprong. De overlast begon om half 6 - 6 uur smorgens en eindigde om 1 uur half 2 snachts, maar werd nooit geconstateerd omdat ze dan wel stil konden zijn. Ik heb meegemaakt nadat de poltie weg was dat ze niet koud de straat uit reden en ze begonnen boven me met zijn allen te springen. Maar als het niet officieel geconstateerd is dan is het er niet , en alles wat ik op de camera heb staan wordt terzijde geschoven.
Dat wil dus zeggen dat er met informatie gemanipuleerd wordt en dat wil zeggen dat als mij dat gebeurt dat een heleboel mensen daar ook slachtoffer van zijn want je bent nooit ergens de enige in.
Ik wil weten wat een mensenleven in nederland eigenlijk waard is. Ik wil weten wat mijn leven waard is, en wat de afgelopen 20 jaar mij kost. Een half jaar overlast was al een nachtmerrie, anderhalf jaar was al veel te lang. Uiteraard ga ik niet met de verkrachter van mijn leven aan tafel zitten, eigen haard heeft het mogenlijk gemaakt, en houdt de hand boven het hoofd van de buren en wordt de hand boven het hoofd gehouden door anderen.
Mijn basisbehoeften zijn mij ontnomen en pas vrij recent , deels, teruggegeven, in jaar 18 kwamen er wat veranderingen. Een ander was allang uit huis gezet, maar eigen haard vind het makkelijker om de klager aan te pakken, terwijl ze een te groot probleem gezin met kinderen die niet worden opgevoed en een moeder die het ook geen hol interesseerd en mij net zo goed vernederd in een hele gehorige woning woont met een laminaat vloer met alleen een zilvervloei eronder.
Ik eis dat de overlast ophoud en dat eigen haard zelf ook stopt mij het leven zuur te laten maken. Ik eis het ontslag van diverse eerder genoemde werknemers, dat zij hun pensioen opbouwen ten kostte van mij is ook een vernedering. Ze hebben zich nooit hoeven te verantwoorden en komen weg met hun leugens, alsof het mijn schuld is dat ik 20 jaar overlast heb. Het liefst gummen ze mijn hele verhaal uit, waren het niet dat ik heel veel op camera heb vastgelegd, dus kan aantonen en ook dat schuiven ze ter zijde en geven er een draai aan.
dat is eigen haard, een hele grote manipulator en een giga leugenaar , een org die afspraken maakt en ze niet nakomt, niet mondeling , niet zwart op wit en zich overal uitdraait en jarenlang achterstallig onderhoudt heeft. IGeen coorporatie die wel verdiend de 100 jaar heeft gehaald maar er is niemand die dit bedrijf door licht. Ik heb pas sinds 5 jaar een moderne geizer, ik heb pas sinds recent een moderne wc en wastafel, ze wassen 1 keer in de 30 jaar de buitenzijde van de flat en laten het eerst mosgroen worden van de alg, maar komen je dan vertellen dat je je afwas moet doen, laten ander half jaar gaten in de keuken zitten waar buizen horen, leveren woningen op met broze muren en losse stopcontacten en zeggen dan dat het goed is.
20 jaar overlast toegestaan en ik ben bedolven onder de leugens en de bullshit en ik heb dit tot nu toe overleefd, want overlast is living hell.
In de uren dat er nu in de avond geen overlast is kan ik ontstessen van de overlast die er wel is geweest dus dan is de avond nog niet van mij en zit ik nog steeds met mijn kop bij de overlast en de verhuurder.
Ik wilde aangifte doen van fysieke en mentale mishandeling maar dat schijnt in nederland niet te kunnen ?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat