Klacht: overlast

op 09 augustus 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Help ; mijn buren zijn op vakantie en het is nu fijn wonen en H E L P ze komen ook weer terug om weer te GILLEN, SCHREEUWEN, STAMPEN, SPRINGEN, MET DEUREN GOOIEN, MET VOORWERPEN GOOIEN, TEGEN DINGEN AANSLAAN,SCHOPPEN OF TKKEN EN HELP DE VERHUURDER EIGEN HAARD LAAT ME ER MEE ZITTEN. Met lood aan hun poten stampen ze door hun al gehorige woning heen waar laminaat ligt op een zilverpapiertje van 1 mm dik. Het klinkt als een klankkast en hun geschreew en gegil gaat door merg en been, levert chronische stress op waar ook mijn darmen op reageren, hetzij met diaree, hetzij met een complete opstopping, over hartklachten en hyperventilatie niet te spreken. En eigen haard strijkt de huur op en verhoogt deze ook zonder blikken of blozen, van woonservice geen sprake. Ik kan met die buren niet op mijn bank zitten of de tv horen, ook geen boek lezen of mezelf ergens op concntreren laat staan een goed humeur hebben. deze buren hebben tegen mijn deur aan ( laten ) trappen, door vrienden en kennissen en met stokken uit het raam gehangen, afval op mijn balkon gegooid, om een paar dingen te noemen maar eigen haard houdt ze de hand boven het hoofd. Het is makkelijker een alleenwoner aan te pakken dan een gezin, daarmee wordt ik dus ook van die kant gediscrimineerd op basis van mijn burgelijke staat. En ondertussen wordt ik uitgelachen met ”ze doen niets” door zowel het gezin als hun familieleden. en met ze wordt de verhuurder bedoelt.

Ik kan geen andere woning vinden want deze verhuurder heeft zoveel woningen, ik wil geen woning meer van deze verhuurder maar de rest is te duur

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat