Klacht: Overlast

op 16 augustus 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Ik heb deze klacht al een keer naar Pathe gestuurd toen ze vroegen om een recensie, maar ik heb een week later nog niks gehoord.

Vorige week maandag ging ik met 2 anderen naar de bios.
Tijdens de film werd er heel veel gepraat door mensen naast ons. Ze hadden commentaar als mensen lachten, hadden hun benen over de stoelen voor ze gelegd en schopten tegen stoelen en dat trilde door.

Ook zaten ze de hele tijd op hun smartphone en dat licht zag je telkens, wat niet fijn is en vooral niet bij een horrorfilm. Ook deden ze telkens hun flashlight aan van hun mobiel.
Er was geen personeel te bekennen, ook niet bij de deur. Dus eigenlijk konden mensen van onder de 16 binnenlopen tijdens de film. Ik vermoed dat de kinderen die overlast veroorzaakten ook onder de 16 waren. Jammer, want bij zo’n film denk je eindelijk geen overlast te hebben, omdat de mensen al wat volwassener zijn.
En als we het nummer op moesten zoeken en moesten gaan sms’en voor overlast, zouden we sowieso nóg meer van de film missen, dus ik vind dit een rare manier.
Toen de film was afgelopen, hebben we iemand aangesproken die bij Pathe werkte, maar degene die erover ging, was natuurlijk niet aanwezig.

Een welverdiende compensatie. Ook voor de moeite, aangezien ik 1x ben genegeerd via de email, en 1x personeel die er niks mee kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demi J