Klacht: Overgang telfort > andere provider

op 17 december 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een jaar alleen maar lof gehad voor telfort. Veel plezier aan de diensten gehad. Echter sinds 14 december 2012 zou me nieuwe provider de verbinding opleveren. Doordat telfort * volgens hun eigen zegge * voor lopen op de wetgeving kan ik niet overstappen zolang ik nog een openstaande factuur heb ( achterstand van 1 maand). Oke daar heb ik dan nog ENIGSINDS begrip voor. Vandaag (17-12-2012) weer aan de telefoon gehangen met telfort klanten service om een regeling te treffen. Dit kon helaas NIET door gaan. Ik moet wachten tot de 28ste december tot dat me slot nota afgeschreven is voor ik een regeling kan gaan treffen voor de factuur van oktober! Me nieuwe provider kan/wil de verbinding pas actief maken/vrijgeven als ik een copy brief stuur van telfort dat er een regeling of betaal afspraak gemaakt is. Even een snel rekensommetje: 28ste auto incasso telfort, 30ste op hun rekening, dan betaal afspraak maken voor factuur oktober, wachten ongeveer 2 dagen op brief betaal afspraak, scannen en emailen naar nieuwe provider. Met een beetje geluk kan ik pas gaan genieten van me nieuwe provider ergens midden januari?

Telfort heb me verbinding al volledig stop gezet dus heb ook GEEN huis telefoon en TV verbinding meer en de nieuwe provider kan ik de tv pas activeren als ik een werkende vdsl verbinding heb….

Gewenste Oplossing:

nu gelijk regeling treffen voor factuur oktober, bevestiging per email toesturen IPV post (ivm feestdagen die er aan komen) En (voormalig) zeer tevrede klanten normaal behandelen en het personeel van de klantenservice opleiden. Niet laten zeggen op vrijdag avond dat ik morgen (zaterdag) terug moet bellen terwijl de afdeling finance alleen werkdagen open is.

en eventueel een vergoeding gemaakte telefoon kosten ( 0,10ct pm)

Alle klachten die gemeld zijn door fammudde