Klacht: Overdreven harde pieptoon en onnodig afgaan van zelfde sirene

op 17 december 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebruik van de geluids tonen bij openen en sluiten (en zelfs gesloten blijven) van de deuren is onnodig hard. En dit zorgt ervoor dat de (meestal volle of vertraagde) reis niet aangenaam is.
Bij navraag zal blijken dat 99% van de reizigers deze mening delen.

Gewenste Oplossing:

Het zachter afstellen van de sirenes en alleen bij het sluiten dit signaal geven. (zoals bij de syntus het geval was)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2012 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arriva beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Renze.hoevers