Klacht: overboeking

op 14 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boekten half augustus een reis naar lanzarote om op 30 aug. Te vertrekken.
een aantal dagen voor vertrek naar lanzarus club op lanzarote kregen we te horen dat het overboekt was en we kregen iets andrrs aangeboden wat er totaal niet op leek. We boekten all inclusive en kondenvoor hetzelfde geld naar een hotel met alleen ontbijt. Dit wilde we niet en een ander aanbod was er niet.
Ik vind dit een kwalijke zaak en hoop tot een oplossing met jullie te komen. Geboekt bij reisbureau jansma in roden op naam van j.de bree.

Gewenste Oplossing:

Als er een vergoeding word gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Hoog, Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Graag ontvangen wij uw reserveringsnummer van uw reis naar Lanzarote, de afdeling customer service zal uw melding in behandeling nemen. Wellicht is het reisbureau nog in het bezit van een reserveringsnummer? Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Hoog, Wij hebben inmiddels uw opmerkingen besproken met uw reisbureau en via hen wordt u dan ook de oplossing bekend gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 20 september 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoog,

Wij vinden het erg jammer, dat er bij uw uitgekozen vakantie een overboeking was ontstaan met een alternatief dat niet naar uw zin was.
Wij hopen stellig, dat u de volgende keer weer een vakantie bij Neckermann wilt boeken en dat uw arrangement naar behoren zal verlopen.

Met vriendelijke groet, Thomas Cook Team NL Customer Service Neckermann.

Heeft op 20 september 2016 om 16:15 geantwoord

Als oplossing krijg ik een reischeque. Door ziekte van mijn moeder kan ik lange tijd niet meer op reis dus heb ik liever een cadeaubon daar kan ik tenminste wat mee.

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Hoog, Inmiddels hebben we weer contact gehad met uw reisbureau Met vriendelijke groet, Thomas Cook Team NL Customer Service Neckermann

Alle klachten die gemeld zijn door adaaa