Klacht: Overboeking

op 26 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Wij zitten in Kreta en hebben last van een overboeking. We zijn woedend. We verspillen twee dagen en hebben nog altijd niet ons geboekt hotel. We keken na tien jaar autoreizen uit naar deze tien daagse vliegreis met als resultaat,dat we ons slechter voelen dan thuis. Die voorlopige twee dagen zijn voorbij en niks dan frustratie en onzekerheden. Hoe gaat Neckermann dit ooit kunnen vergoeden. Wat gaan ze doen om de resterende dagen nog top te maken. We zitten nu in ons hotelkamer te wachten op goed nieuws, alles is nog ingepakt, we zitten gevangen in ons hotelkamer en kunnen niks plannen.

Wij willen in dit hotel blijven zonder extra kosten l aat ons met rust. En wij willen die voorlopige twee dagen die we tot nu verloren hebben, er terug bij hebben op het einde van dit verlof. Duseen latere vlucht terug
Mvg,

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 26 juli 2016 om 18:57 geantwoord

Bericht van Neckermann Reizen

10 maanden geleden - Wij hebben mevrouw aangeraden contact op te nemen met onze reisleiding ter plaatse, zodat de mogelijkheden ter plaatse na kunnen worden gegaan en een klachtenrapport gemaakt kan worden.

Heeft op 06 februari 2017 om 13:35 geantwoord

we zijn nu februari, een half jaar later en we hebben niks meer gehoord ivm onze klacht. Deze ervaring blijft ons bij en hebben dit jaar onze reis geboekt bij een andere maatschappij. Als jullie je klanten zo blijven behandelen wordt je geschrapt uit ons aanbod. Had meer van jullie verwacht:(
mvg
john en gitte de vet

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Beste John en Gitte De Vet, Jullie ontvangen vandaag een nieuwe reactie van Neckermann Nederland. Customer Service Neckermann Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Gitte De Vet