Klacht: Over volle bussen en zomaar door rijden

Jolyn Kempinga op 22 september 2021 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag,

Ik ben er helemaal klaar mee dat de bussen gewoon door rijden of gewoon niet stoppen, er stond niet dat de bus vol was en hij reed gewoon door. Ik kom zo vaak te laat op school ook al sta ik een half uur bij de bushalte en pak ik 3 bussen eerder zodat als ik een bus pak en die vol zit ik nog de volgende kan pakken en alsnog op tijd aan kom op school maar zelfs dit lukt niet omdat letterlijk elke bus vol zit ik vind dit echt te belachelijk voor woorden!! Ik word hier echt echt echt super gek van en het maakt me ook gewoon echt boos! Ik kom gewoon bijna elke keer weer te laat omdat de bussen zo extreem vol zitten en nu al helemaal met Corona is het ook echt niet prettig iedereen staat tegen elkaar letterlijk hoor! Je zit nog net niet bij elkaar op schoot… er moet hier echt een oplossing voor gevonden worden want dit kan echt niet meer.

Extra bussen en strenger op de regels voor afstand

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolyn Kempinga