Klacht: oven en magnetron beiden een software bug

jasmo op 03 maart 2021 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

sinds zomer 2020 nieuwe ovens in huis maar amper kunnen gebruiken. Vanaf moment van installatie is er iets mis met de software van beide apparaten. De displays springen de hele dag door -met geluid- op een andere beeld/menu. bnij gebruik van de oven moet je snel je keuze maken alvorens het display is versprongen naar een ander willekeurig beeld.
Inmiddels 7 maanden, en 4 installateursbezoeken verder, eindelijk nieuwe apparaten gekregen, maar ook hier is het mis: de magnetron laat alle stoppen doorslaan -in verschillende wandcontactdozen geprobeerd, en de oven flipt weer iedere keer naar een ander beeld, mèt geluid. om gek van te worden!
EMPK11 F645 en ECSK11 F845 zijn de productcodes

dat bauknecht apparaten levert die het gewoon doen, en de wifi functie eraf gooien, want dat schijnt voor een hoop gedoe te zorgen en de meerwaarde daarvan is er niet. waarom zou je oven in godsnaam met de wifi verbonden moeten zijn ?!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasmo