Klacht: OV Shuttle rijdt niet zoals via chat gecomunniceerd

op 04 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Via de chat van Arriva duidelijk gevraagd of er tussen Station Horst-Sevenum en Centerparcs Meerdal een OV-shuttle bus rijdt.
Dit werd met een duidelijke JA bevestigd door de chat medewerker van Arriva, kosten bedroegen € 2- pp..
Later bleek bij een telefonisch reservering van de OV-Shuttle dat dit NIET mogelijk bleek volgens de telefoniste en er op eigen kosten een taxi besteld kon worden a € 20,- (voor de heen en de terugreis, dus totaal € 40,-), gewoon pech gehad in dit geval.
Arriva heeft de klant verkeerd voorgelicht en laat de klant in de steek.
Niet echt klantvriendelijk van Arriva.

Compensatie voor de geleden schade omdat er meer betaald is dan van tevoren is afgesproken in de chat.
De compensatie-vergoeding laat ik over aan Arriva, laat hun maar komen met een goed voorstel en hun klantvriendelijkheid tonen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 mei 2017 om 20:41 geantwoord

Beste peewee100,

Zoals is aangegeven in ons gesprek dat we via webcare reeds gevoerd hebben, is het ontzettend balen dat het niet is gelukt om de OV-shuttle te reserveren vanaf je vakantiepark. Of we de kosten kunnen vergoeden, dat kan ik niet garanderen. Je kunt altijd een restitutieverzoek indienen via het contactformulier om dit na te vragen. Ik adviseer je de taxibonnen hier direct bij te voegen. Zonder taxibonnen kunnen we je aanvraag helaas niet in behandeling nemen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva