Klacht: OV opladen niet moelijk

op 31 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een maandje geleden ging de Jumbo in het centrum van Zeist in verbouwing, super leuk natuurlijk en ben heel blij hoe de Jumbo het nu doet. Maar sinds de verbouwing is het OV oplaadpunt al buiten werking, dit is al ruim 3 weken. Mij irriteert het mateloos dat ik nu zonder saldo moet gaan reizen terwijl dat gele kastje er toch niet staat voor de sier?

Deel 2 van mijn klacht:” Ik werk 5 dagen per week in de horeca bij restaurant/hotel Kasteel kerckebosch, maar zodra ik de Jumbo in kom zetten met een rugzak op mijn rug waar gewoon mijn werkspullen in zitten, moet ik direct bij het afrekenen in de zogenaamde:” Scholierenkassa… Dat irriteert mij nogal omdat ik ook wel is haast heb en door moet naar een lange dag werken en eigenlijk enkel even snel iets wil kopen in jullie vestiging Jumbo.

Het zou fijn zijn als de Jumbo het OV oplaadpunt snel weer aan de praat krijgt, en dat de medenwerkers niet alle mensen met een schooltas over 1 kam scheren, want zodra ik met mijn werkkleding (2 delig pak) de winkel in kom hoef ik mijn tas niet neer te leggen. Misschien is even wat trainingen voor mensenkennis geven.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram Van Meer