Klacht: Ov kaart gescheurd

op 24 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedeavond ik ging zaterdag 24-2 met de bus en mijn ov was kapot toen wouw ik de bus in toen zij doe man ik mag u zo niet mee nemen maar had geld en kon daar ook niet mee betalen alleen pinnen maar zij dat mijn broer op Alexander was en daar wel kon pinnen voor mij maar dat mocht niet hij heeft mij gezegd u gaat nu de bus uit

Als ik mee had gemogen en die meneer niet zo moeilijk had gedaan

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 februari 2018 om 20:05 geantwoord

Beste Bert banaan,

Oh nee! Wat balen dat jij niet met de bus mee kon. Als de OV-chipkaart gescheurd is, is er een grote kans dat deze niet meer werkt. Een niet werkende OV-chipkaart is geen geldig vervoersbewijs. Wanneer je bij de buschauffeur een kaartje wilt kopen, kan dat alleen per PIN. Zonder geldig vervoersbewijs kan de buschauffeur jou helaas niet meenemen, ook niet wanneer er iemand verderop de route van de bus wel een kaartje voor jou kan betalen.

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 25 februari 2018 om 07:47 geantwoord

Okey maar dan vind ik dat ze dat bij iedereen moeten zeggen want van de week wel iemand die ook alleen kon betalen en niet met pin en die mocht gratis mee dus jullie houden je alleen aan de regels als het er op aan komt met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Bert banaan