Klacht: Ov ingenomen

op 30 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren ben ik met de trein van 20:18 van Groningen naar Utrecht gereisd. Bij de controle door de conducteur kwam ik erachter dat ik de verkeerde ov van huis had meegenomen. Ik kreeg direct een boete en de ov werd ingenomen, waardoor ik erg verdrietig was, want het was totaal niet mijn intentie aangezien ik gewoon een eigen ov heb met saldo. Nader vertelde de conducteur mij dat ik contact kon opnemen met de klantenservice in Utrecht om de ingenomen ov terug te krijgen. Na de klantenservice gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de ov kaart vernietigd wordt en ik deze opnieuw moet aanvragen. Ik vind het heel raar en erg vervelend dat een conducteur blijkbaar niet op de hoogte is over de procedures van de NS. Dit is ontzettend vervelend voor mensen zoals ik, die gebruik maken van de diensten van NS.

Op z'n minst wil ik de ov kaart terug en mijn boete moet worden herzien.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iriskamphuijs