Klacht: ov chipkraart

op 19 januari 2014 over Gemeente vervoer bedrijf Amsterdam in de categorie Openbaar Vervoer

Vroeger met een abonement had was je stamkaart voor je leven geldig en als je hem kwijt was kon je met een foto naar de sigarenman om een nieuwe stamkaart gratis laten maken hoe moeten ouderen mensen het nu doen de meeste hebben geen computer en als ze wel er een hebben hebben ze meestal geen webcam er op zitten of weten hem niet te bedienen . Het is te belagelijke dat ze het zo moeielijk hebben gemaakt want je moet je foto ook nog eens doorsturen met een apart progamma .en dan mag je nog eens 7.50 betalen is het gvb niet al duur genoeg.

De oplossing is er mankeert niets aan de oude ov chipkaart gewoon weer net als de stamkaart van vroeger voor je leven dan heb je ook geen extra kosten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente vervoer bedrijf Amsterdam

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente vervoer bedrijf Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door speedy 128