Klacht: Ov chipkaart snel kapot

op 25 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het verhaal zit zo;
Ik ben een student en had een reisproduct voor werkdagen zodat ik elke dag kon reizen naar mijn studie in Tilburg. Dat is best een eind want ik moet in Beesd opstappen. De eerste twee weken ging alles prima, weinig vertragingen en mijn Ov werkte prima. Totdat mijn Ov op een dag kapot ging en ik vastzat bij de poortjes op Station Tilburg. Naja dat kan gebeuren, dus ik naar de balie van de Ns en daar moest ik een anonieme Ov-chip kaart kopen waarmee ik 5 dagen gratis kon reizen. Helaas was dit al na twee dagen weg en tot op de dag van vandaag moet ik betaald reizen. Mijn nieuwe Ov is wel binnen maar nu lukt het koppelen niet ivm een foute code die DigId heeft gestuurd. Maar ik begrijp dat dat probleem niet bij jullie ligt.

Ik zou het reeël vinden als ik het bedrag van deze drie dagen reizen terug zou krijgen. Er was aan mij beloofd dat ik 5 dagen nog kon reizen met het studentenreisproduct op de tijdelijke anonieme Ov, maar dit bleken er maar twee te zijn.
Graag hoor ik nog van jullie,

Duco van Loo

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen