Klacht: Ov chipkaart snel kapot

op 25 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het verhaal zit zo;
Ik ben een student en had een reisproduct voor werkdagen zodat ik elke dag kon reizen naar mijn studie in Tilburg. Dat is best een eind want ik moet in Beesd opstappen. De eerste twee weken ging alles prima, weinig vertragingen en mijn Ov werkte prima. Totdat mijn Ov op een dag kapot ging en ik vastzat bij de poortjes op Station Tilburg. Naja dat kan gebeuren, dus ik naar de balie van de Ns en daar moest ik een anonieme Ov-chip kaart kopen waarmee ik 5 dagen gratis kon reizen. Helaas was dit al na twee dagen weg en tot op de dag van vandaag moet ik betaald reizen. Mijn nieuwe Ov is wel binnen maar nu lukt het koppelen niet ivm een foute code die DigId heeft gestuurd. Maar ik begrijp dat dat probleem niet bij jullie ligt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het reeël vinden als ik het bedrag van deze drie dagen reizen terug zou krijgen. Er was aan mij beloofd dat ik 5 dagen nog kon reizen met het studentenreisproduct op de tijdelijke anonieme Ov, maar dit bleken er maar twee te zijn.
Graag hoor ik nog van jullie,

Met vriendelijke groet,
Duco van Loo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Duco van Loo