Klacht: ov chip ingeslikt en geen zomerkorting te laden

op 09 juli 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op tijd een ov chipkaart besteld en gekregen. Als ik hem voor de eerste keer wil opladen wordt de kaart ingeslikt. Na een telefoontje wordt er gemeld dat de kaart na 3 werkdagen op te halen is bij de arriva-store…..Dat is 25km verderop. Kaart kan niet opgestuurd worden (wel als je hem aanvraagt, niet als de kaart onterecht wordt ingeslikt). Kosten: zelf betalen. Oh ja, 3 werkdagen later..dan heb ik hem niet meer nodig.
Dan wil ik de aangekondigde zomerkorting op een reserve ov chipkaart laden…helaas dat kan niet bij de oplaadpunten van Arriva. Dat moet wederom in de arrivastore. Kosten om er te komen…zelf betalen.

Weet je wat, ik koop wel een gewoon KAARTJE. Gewoon hier bij de automaat met 40% korting!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de ingeslikte kaart wordt opgestuurd. Nu ben ik een retourtje kwijt om de kaart alleen op te halen.

Ik zou tevreden zijn als deze informatie mbt een ingeslikte kaart ook eerlijk op de website zou staan.

Ik zou tevreden zijn als de kortingsprodukten ook bij de arriva automaat op te laden zijn.

Ik zou tevreden zijn als Arriva de klanten iets meer tegemoed komt in deze vervelende gevallen. Aan de telefoon word je bijna bits toegesproken over wat Arriva wel en vooral NIET doet.

Ik zou tevreden zijn als er bij het kopje "zomerkorting" eerlijk vermeld wordt dat je daarvoor eerst weer naar de stad moet voordat je iets met die korting kan. Deze info moet je nu ergens anders op de site vandaan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 juli 2012 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arriva beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wafe