Klacht: Waardeloos beleid

dbve op 27 juli 2022 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2020 een abonnement aangesmeerd gekregen ( lees 10x per week gebeld worden door DPG ).
Ik was destijds 3 maanden zwanger en wilde graag 6 maanden het magazine ontvangen en dat het abonnement automatisch daarna zou stoppen omdat ik na de bevalling toch geen tijd meer zou hebben om te lezen, kon allemaal zou mevrouw voor mij regelen. Nou je raadt het al… verhuisd stilzwijgend doorgegaan en ineens kan niks meer. Zelf nu kan ik het niet per direct stop zetten omdat ik geen bewijs heb en je altijd een opzegtermijn hebt van een maand. Mooi klantvriendelijk bedrijf ben je dan, NOOIT MEER en ik zal het iedereen afraden :).

Gewenste Oplossing:

Geen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dbve