Klacht: Opzeggen abbonnement

Biancahellendoorn op 08 januari 2018 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 keer mijn abbonnement via jullie telefonische bandje en telofonisch opgezegt.
1ste keer werd ik lid via een telefoontje wat ik kreeg met een mooie aanbieding.
Half jaar voor maar 17.95 ..leuk gedaan en netjes betaald.
Duidelijk gevraagt of ik dan ergens aan vast zat, nee mevrouw dit is eenmalig.
Niet dus naderhand gewoon weer een acceptgiro die ik zelf niet via internetbankieren kan betalen ivm bewindvoering.
Betaald en meteen weer opgezegt.
Maar nee hoor weer een acceptgiro op de mat die ik niet kon voldoen met maar 90 euro per week voor 7 personen.
Echt ik wordt niet goed van jullie raak alleen maar meer in de problemen .
Ik voel me dus behoorlijk in de zeik genomen en raad niemand nog ouders van nu aan .
Jammer want het blad zelf is best leuk.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn abbonement gestopt zien en ook de rekening verscheurt zien aangezien ik het tijdschrift niet eens meer ontvangen heb sinds de 1ste keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door