Klacht: Abonnement opgezegd

Maaike123456789 op 24 november 2017 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 26 september voor de 2e keer mijn abonnement bij ouders van nu opgezegd. 1e keer is niet genoteerd in jullie systeem! Nu heb ik vandaag WEER een rekening gekregen over nr 11 tm 12 2017! Hoe kan dit? Als ik bel met de klantenservice wordt er niet opgenomen. Heb een half uur aan de telefoon gehangen! Wie betaald mijn telefoonkosten?

Gewenste Oplossing:

Als de rekening die ik nu heb binnen gekregen wordt kwijtgescholden. En er iets tegenover staat vanwege mijn telefoonkosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door