Tot drie keer toe stond ik met de barcode bij de kassa om de babybox op te halen en tot drie keer toe werd ik teleurgesteld omdat deze niet aanwezig was. Ik heb met de ROBOT medewerker via de app... Lees meer
Wij kregen een acceotgiro via de post, echter had ik deze al op tijd betaald, achteraf helaas de betalingskenmerk vergeten. Gebeld naar de klantenservice, aangegeven dat ik een screenshot moest sturen naar opgegeven e-mail adres. Na dat gedaan te hebben... Lees meer
Een maand geleden een miskraam gehad en mij direct afgebeld van alle baby mails. Elke keer krijg ik opnieuw mails over hoe het met de zwangerschap gaat, wat ik kan verwachten en hoe ver ik ben! Misselijkmakend! Ik word steeds... Lees meer
Vanaf oktober ben ik gebeld door ouders van nu voor een abonnement voor de voordeelpas. Het zou allereerst een pas zijn voor 12.95 in plaats van 14.95. Nou doe maar. 20x alles moeten herhalen enz. Toen in november nog een... Lees meer
Ik heb een rekening ontvangen van jullie dat ik een abonnement aansluiting kosten moet betalen terwijl ik wist niet dat het een abonnement zal worden!
Ik werd gebeld door medewerkster van jullie en ik had gedacht dat zij had het over... Lees meer
Echt een prima blad maar heb geen tijd het te lezen dus abonnement opgezegd. Kan alleen telefonisch opzeggen en dat is haast al onmogelijk omdat ze dan telkens over een nieuwe aanbieding beginnen. Vervolgens word ik zojuist weer gebeld inzake... Lees meer
Een tijdje geleden werd ik gebeld door iemand die me een voordeelpas van Ouders van nu aanbood met korting en die me korting zou verschaffen op bepaalde winkels. Ik dacht fijn meegenomen al die kortingen en dan heb je die... Lees meer
Ze maken misbruik van moeders en hun hormonen. Door een slimme manier van vragen stellen en wanneer je nee zegt er toch op verder te gaan.
Telefonisch een abbonnemet afsluiten nooit meer! en wanneer je opzegt willen ze je een... Lees meer
Telefonisch wordt je een abonnement aangesmeerd waarbij ze zo snel alle voorwaarden en kosten opnoemen in de hoop dat je maar overal “akkoord” op geeft zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Ik heb meerdere keren aangegeven dat... Lees meer
We hebben een graties babybox besteld en gegevens ingevuld, iets wat we paar jaar geleden had gedaan en geen problemen gekregen.
Deze keer is mijn vrouw gebeld door ouders van Nu en terwijl ze herhaaldelijk aangaf dat ze de Nederlandse taal... Lees meer