Klacht: Ouderen een abonnement aansmeren

op 29 september 2016 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Mij oudtante van 86 heeft bij deze firma een abonnement aan de deur afgesloten. Ze wist eigenlijk niet precies wat het nu precies inhield, maar het feit dat de opdringerige verkoper wist te melden dat er in de serviceflat al 22 bewoners haar vandaag hadden voorgegaan, deed haar besluiten een krabbel te zetten en haar rekeningnummer te geven.
Mijn oudtante heeft er slapeloze nachten aan over gehouden. Ze had werkelijk geen idee voor wat ze nu precies getekend had of wat het contract nu inhoudelijk inhield.
Ze dacht dat het iets van de televisie was, ofzo?

Ik heb de bijgeleverde opzegbrief aangetekend naar de firma gestuurd en er achteraan gebeld of deze in juiste vorm is aangekomen. De dame bevestigde de opzegging en was tevens bereid dit via de mail aan mij te doen (nog niet ontvangen).

Geen idee of deze firma nu goed werk levert? Maar ze moeten stoppen met het opdringerig aansmeren van hun producten aan ouderen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct PC

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct PC nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct PC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct PC

Heeft op 02 december 2016 om 15:53 geantwoord

Wij hebben het abonnement per direct opgezegd en de werver erop aangesproken ,dat is zeker niet onze werkwijze
Met Vriendelijke Groet,
DirectPC

Werkwijze

Hoe werkt onze service?

24/7

Na het afsluiten van een servicecontract ontvangt u binnen 30 dagen een servicepas met een uniek klantnummer. Hiermee ontvangt u gegarandeerd 24-uurs hulp bij uw computerproblemen. Of het nu dag of nacht is, bel onze servicelijn en u wordt direct te woord gestaan.

Hulp op afstand

Binnen 24 uur lossen wij de meest voorkomende computerproblemen op. Om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen, bieden wij eerst telefonisch hulp op afstand. Met uw toestemming logt onze ICT-professional op afstand in op uw computer om zo het probleem te verhelpen. Tijdens dit proces kunt u op uw eigen beeldscherm blijven meekijken. Geen stress, maar toch de controle!

Hulp thuis

Lukt het niet om het probleem op afstand op te lossen? Geen nood! Wij zorgen ervoor dat er binnen 24 uur een ICT-professional bij u thuis komt. Met Direct PC kunt u snel weer verder met internetbankieren, e-mail checken of bijvoorbeeld die mooie vakantie boeken.

En dat alles voor een vast bedrag per jaar. Geen onderzoekskosten, voorrijkosten en arbeidskosten en geen toeslagen op zon- en feestdagen!

Lid worden? Klik hier!

Storing? Meld het hier online!

Nieuwe PC nodig?
Bezoek onze webshop!

Smartphone of tablet kapot?

iDEAL-kleinDirect aan de slag!

Volg ons op social media

 

Direct PC | KvK nummer 55200443 | Algemene voorwaarden | info@directpc.nl | Sitemap | Ontwerp & realisatie: Bewust!

© 2016 PC Harmony Service B.V. handelend onder de naam Direct PC. Alle rechten voorbehouden.

Alle klachten die gemeld zijn door SteelyDan