Klacht: Ouderen / betaling / speciale omstandigheden

op 28 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik schrijf deze klacht voor mijn 84 jarige vader hij is vorig jaar verhuisd naar een verzorgingshuis aangezien hij gediaganoseert kreeg dat hij ernstig ziek is , tijdens de operatie is hij in coma geraakt, alles stond stil mijn hele wereld het waren moeilijke tijden , ziggo stuurde maandelijks acceptgiro’s en deze kon ik niet betalen doordat ik niet gemachtigd was ik kon geen kant op , en d’r achterstand is opgelopen tot 300,- ik heb constant met hun gebeld en gemaild omdat ik het zo erg vond voor mijn vader maar ook omdat ik niets kon regelen ivm prive redenen , gelukkig is Hij na een aantal maanden uit zijn coma en gaat het beter alleen wij kunnen niet ineens zo grote achterstand betalen en willen ook niet dat zijn diensten beëindigd worden ik hoop op een middenweg en een coulance voor deze situatie.

Ik ben tevreden als er naar deze situatie gekeken word het us niet dat we niet willen betalen maar het is niet mogelijk om het te betalen , ik had het abonement kunnen stopzetten zei een medewerker maar dat wist ik niet heb elke dag bij mijn vader gezeten zo slecht ging het

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Smeding1933