Klacht: Oude wasmachine niet meenemen en nieuwe niet aansluiten

op 01 oktober 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Bij Wehkamp een dure wasmachine online gekocht. Speciaal omdat ze de gratis service oude wasmachine meenemen aanboden, en de nieuwe aansluiten. Vandaag bezorgd, maar helaas, de heren vd bezorgdienst gaven aan de oude niet eraf te kunnen halen aangezien ik een on-off schakelaar heb. Ook de nieuwe kon daardoor niet worden aangesloten. Ze vertrokken onverrichterzake. Wehkamp zegt dat ik DUIDELIJK de voorwaarden had kunnen lezen maar die heb ik dus echt nergens gezien. Nu moest ik een ander bedrijf inhuren om dit te regelen: 85 euro kosten. Wehkamp vond het jammer en bood me een cadeaubon van 7,50…. Ik vind het erg misleidend dat je wel heel duidelijk adverteert met gratis services maar de voorwaarden half verstopt. Het bedrijf dat jullie werk afmaakte gaf aan dat dit heel vaak gebeurt.

Tegemoetkoming in de 85E die ik moest betalen aan ander bedrijf om probleem te verhelpen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 oktober 2017 om 08:45 geantwoord

Goedemorgen,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat de voorwaarden van de extra service niet duidelijk zijn geweest. De voorwaarden met betrekking tot de extra service staan vermeld bij elk artikel op de website en ook bij de informatie over onze service bij het bezorgen. In deze voorwaarden staat aangegeven waar het oude apparaat aan moet voldoen wanneer onze bezorgers deze mee moeten nemen en de nieuwe aan moeten sluiten.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Natasha0707