Klacht: Oude mediabox en zeer onprofessioneel gedag van de leidinggevende

op 02 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Onze mediabox is tijdens een onweersbui defect geraakt en wij hebben een nieuwe toegestuurd gekregen.

Dit was echter een oud type namelijk de Thompson DCI62 terwijl wij hiervoor de DCI6221 hadden.

De nieuwe box is vele malen groter, verbruikt meer stroom en is de ervaring bekend dat deze vaak vast slaat etc.

Ik ben teruggebeld voor een leidinggevende nadat een medewerker mij vertelde dat de box niet omgeruild kon worden.

Ik heb contact gehad met de leidinggevende en deze kon mij niets nuttigs melden. Er werdt gemeld dat de mediabox die we nu hebben de enige in omloop is en dat de DCI6221 niet meer te krijgen is, terwijl deze juist nieuwer is met een introductiedatum van Q3 2009.

Nadat ik melde dat ik het contract dan maar ging opzeggen en voor nu het telefoon gesprek wilde beëindigen, omdat ik geen onnodig stennis wilde schoppen werd er al opgehangen voor ik mijn zin kon afmaken.

De leidinggevende is totaal niet klantgericht en heeft foutieve informatie.

Tot slot is nog steeds de nieuwe box niet geactiveerd waardoor we ook al 4 dagen zonder televisie zitten.

Een mediabox van het type DCI6221UPC of een box met vergelijkbaar formaat en een stroomverbruik van 1Wh in standby modus.

Alle klachten die gemeld zijn door jgrumbkow