Klacht: Oude cv ketel valt t

op 09 januari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Oude ketel van 15 jaar valt steeds uit heb kinderen en een komt een baby elk moment elke keer naar boven gaan en 3 a 4 keer de stekker uithalen tot hij het doet. Vorige persoon die kwam kijken zei er is niks aan de hand met de ketel omdat hij het toen deed. Nu hoor ik van de buren dat ze vorig jaar allemaal een nieuwe hebben gekregen en wij nog de oude hebben. Graag wil ik dit spoedig opgelost hebben. En nu zit ik al uren zonder warm water of cv in het koude huis met me kind en een bevalling dat elk moment kan beginnen. En juist nu het nodig heb om een warme douche te kunnen nemen! Word er aan de telefoon gezegd waarom slaapt u nog niet?! Heel erg onbeschoft.

Ik wil net als de rest van de straat ook gewoon een nieuwe ketel dat het doet en ik niet elke keer de stekker eruit moet trekken en uren boven moet staan klungelen aan de cv.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 23 januari 2018 om 14:19 geantwoord

Bericht van

8 maanden geleden - Dag Shahla, we hebben nog geen bericht van je ontvangen of het probleem inmiddels naar wens is opgelost. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Of kunnen we de klacht afmelden? Ik hoor graag van je, met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Alle klachten die gemeld zijn door Vida0001