Klacht: Oud type Expert geleverd terwijl er een faceliftmodel is

op 02 juli 2012 over Peugeot in de categorie Automerken

Al vele jaren ben ik het bezit van nieuwe Peugeots zowel zakelijk als privé, zo heb ik al enkele Boxers, Experts, Partners, 107 en zelfs een RCZ geleverd gekregen, allemaal naar zeer tevredenheid afgeleverd door Auto Versteeg Buurman te Wageningen.

Nu ben ik sinds 17 maart jl. eigenaar van de Peugeot Expert waar ik met veel plezier mee rijd, TOT ik op internet en in de media zag dat er een facelift Expert is!

Nu heb ik deze Expert eind december samen met een 107 besteld bij Auto Versteeg Buurman in Wageningen, toen was er nog niets bekend dat er nieuwe facelift modellen van de Expert en 107 aan zaten te komen.

Begin van het jaar werd ik gebeld door Auto Versteeg Buurman dat de nieuw bestelde 107 iets later werd afgeleverd omdat er een facelift aan zat te komen, dit was fantastisch nieuws.

Nu achteraf blijkt dat er in diezelfde periode ook een facelift van de Expert kwam, waarom is er toen ook geen actie ondernomen door de importeur en/of fabriek?

Zie nu dat er een nieuwe prijslijst is van de Expert van 01-03-12 waar de facelift in staat vermeld dus toen deze bus werd gemaakt wisten ze er al van net zoals van de 107.

Ik ben hierdoor erg teleurgesteld en snap niet dat de importeur en/of fabriek hier niet op heeft gereageerd, als er nu een half jaar of een paar maanden tussen had gezeten dan zou het anders zijn geweest, echter de bus is pas op 17 maart jl. geleverd.

Lever mij een Expert Facelift en ik ben weer tevreden.

Nu na twee maanden contact te hebben gehad met Peugeot Nederland N.V. Dhr. * wordt er gezegt we kunnen niets voor u betekenen en daar moet je het maar mee doen.

Triest dat ze met een klant die al jaren klant is en al vele Peugeots nieuw heeft besteld zo omgaan, zeker in deze tijd.

Ik zal er dan ook eens goed over nadenken of ik nog wel in deze Expert wil blijven rijden, en anders zeker in de toekomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Peugeotklant