Klacht: oud interieur

op 13 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn van 16-6 t/m 23-6 bij kustpark texel geweest huisje nummer 423.Het interieur was zeer verouderd, De vaatwasser deed het niet.
Tv. slaapkamer stond boven op een linnenkast, afstand bediening was niet goed. Douchekop was niet goed.
Bij aankomst bleek in de slaapkamer geen 2e bed te staan. Gelijk gebeld, aangezien wij al onze spullen al binnen hadden gezet, gezegd dat er niet zomaar iemand binnen hoefde te komen. Zijn daarna naar de receptie gegaan om klachten door te geven en gevraagd of we een ander huisje konden krijgen. Was niet mogelijk. Bij terugkomst stond het bed voor de deur van het huisje. Zelf het zware bed naar binnen gesjouwd. Wij hebben vorig jaar huisje nr. 409 gehad en een fijne vakantie gehad, het interieur was goed en heel gezellig ingericht, dat was de reden dat we dit jaar graag terug kwamen.
We hebben na de klachten het bedrag voor schoonmaken teruggekregen, maar dat is niet voldoende om onze toch eenmalige vakantie van dit jaar goed te maken. Het is beter dat roompot een foto van het interieur op de website zet i.p.v. een plattegrond, dan kan je zelf de keuze maken of je dat acceptabel vind.

Het bedrag van alleen schoonmaak is niet voldoende.
We hadden een ander huisje moeten krijgen, we hadden ook een
hond bij ons dus dit was niet mogelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 15 juli 2017 om 12:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannettdegger@hotmail.com