Klacht: Oud brood

op 09 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werk zelf bij de ah to go en weet wanneer broodjes ververst moeten worden. Ik kocht hier een focacia om 15:00 ik nam een hap en deze was uitgedroogd toen zag ik dat de tijd 8:15 erop stond ik ben naar een medewerker gegaan en deze verklaarde me voor gek en zei dat dit altijd gebeurde en dat het zo hoorde.

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij deze producten om de 2 uur verversen en ik een vergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Francis1906