Klacht: Otto levert te laat en kapotte artikelen

op 04 februari 2014 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 9 december heb ik een bureau tafel besteld op www.otto.nl. De levertijd van het tafeltje was +2 weken. Na 3 weken nog niets ontvangen te hebben heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Zij vertelden mij dat er een ‘storing’ in het magazijn was. Na naar 5 weken ‘zelf’ gebeld te hebben vertelde Otto mij dat het tafeltje niet meer te bestellen was. Tot mijn grote verbazing was het tafeltje wel online te bestellen alleen op een ander order nr. Hooguit vreemd dat ik als klant de klantenservice daarvoor op de hoogte moest stellen. Tafeltje alsnog besteld. Na 4 weken (wederom lange wachttijd, door wederom een ‘storing’ in het magazijn) krijg ik het tafeltje kapot/beschadigd binnen. Tafeltje niet aangenomen en teruggestuurd. 2 weken geleden door klachtenservice gebeld. Ene mevr. Kirkar gesproken. Vertelde mij dat het deze week binnen zou komen. Nog steeds niets gezien. Wacht inmiddels al 2 maanden.

Otto mag de tafel gratis aanbieden. Ter compensatie van de vele telefoontjes naar de klantenservice, de lange wachttijd. En de slechte service.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar klantenservice@ottobv.nl.

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gideonsgym