Klacht: Otto beweert klachten op te lossen op klacht.nl maar dit is niet zo!

op 14 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Otto beweerde 3 weken geleden op klacht.nl al dat mijn klacht opgelost was. Totaal niet waar. Mijn klacht is tot nu toe nog steeds niet opgelost. Blijkbaar denk otto dat klachten automatisch verdwijnen als ze op een knopje met opgelost klikken. Otto, beantwoord mijn vraag eens. Wat was die oplossing en waar blijven die pannen? En ik heb geen zin meer in jullie valse beloftes. Gewoon leveren of niet!

7 weken geleden een pannenset besteld bij otto. De eerste dame aan de tel beloofde dat het binnen 1 week bij ons zou zijn. De 2de belheer beloofde mij in week 2 dat het nog 3/4dagen zou duren. Daarna beloofde de otto fcb messenger medewerker dat het maximaal nog 1 week zou duren. Toen na weer 1 week verdween de bestelling uit het niets en beweerde de beldame van otto dat postnl het pakket had beschadigd en terug heeft gestuurd. Postnl beweert nooit een pakket gekregen te hebben van otto. En natuurlijk geloof ik postnl in plaats van otto die me al een maand aan het voorliegen was. Op mijn klachtmail naar otto werd gereageerd met binnen 1 week heeft u het. Daarna heeft de beldame van otto de bestelling er opnieuw ingezet en zou het nog maximaal een week duren. Paar dagen later heb ik hier op klacht.nl deze klacht vermeld en na 1 dag al plaatste otto zogenaamd een oplossing bij de klacht. Deze was alleen zichtbaar voor mij. Nou niet dus was er is geen oplossing geboden. Dat was dus weer bijna 3 weken geleden. Wat die oplossing was is mij nog steeds niet bekend. Otto had mijn bestelling niet eens in hun systeem staan en dat moest eerst gebeuren. Ik was dus alweer voorgelogen door de vorige beldame. Na wellicht 10 emails en messenger berichten krijg ik nog steeds geen antwoord of een vaag antwoord op mijn vraag naar wat de oplossing nu eigenlijk was? Ook de dame die via klacht.nl beweerde dat ik het binnen 1 week zou hebben verteld nu een vaag verhaal over een pannenset die Duitsland maar niet kan verlaten. Mensen trap niet in die hoge oplossingscore van otto want de “oplossingen” van otto zijn onzichtbaar voor lezers en in mijn geval zelfs voor mij. Otto van mij mag je jullie oplossing voor mij delen met iedereen. Als er ooit al een oplossing gaat komen. Bijna 2mnden na besteldatum weten de otto medewerkers nog steeds niet wanneer ze kunnen leveren. Maar als ik ze vandaag zou opbellen als potentieel nieuwe klant voor dezelfde pannen zullen ze gelijk weer valse beloftes maken over zogenaamde levering binnen 1 week. Ik voel me voorgelogen door otto sinds dag 1 tot nu toe. Ik zie dan ook geen andere oplossing als alle emails en telefonische gesprekken op een USBtje te kopiëren en een goede directieklacht te schrijven naar otto. Inclusief de zogenaamde klacht.nl oplossingen. Ik heb inmiddels wel een aardig dossier in de hand van otto, dankzij otto. Als iemand me zou vertellen dat er in 2017 een simpele pannenset leveren 2mnden (en de dagen lopen door) kost zou ik ze uitlachen maar nu overkomt het mij.

Otto plaats de oplossing van deze klacht maar openbaar aub.

Gewenste Oplossing:

Als ik die pannen geleverd krijg in plaats van slappe excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 14 december 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben deze klacht al eerder gemeld gekregen. We vinden het erg vervelend dat onze klant de pannenset nog steeds niet geleverd heeft gekregen. We hebben steeds contact gehouden per mail met de klant. Momenteel zijn wij druk bezig om uit te zoeken wat de reden is dat de pannenset niet bij onze klant wordt bezorgd. Er is vandaag opnieuw telefonisch contact opgenomen met de klant. Er is afgesproken dat we de klant op de hoogte houden per mail of telefonisch.

Met vriendelijke groet,

OTTO klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn