Klacht: Ontevreden over verrichte dienstverlening en afhandeling facturatie

op 12 mei 2018 over Orthodontie Ridderkerk in de categorie Tandartsen

Betreft Orthodontie Ridderkerk (of Bennit Jammalieh Orthodontisten, of Ortho4U??? firma naam is erg onduidelijk voor ons, facturen gekregen van 3 verschillende bedrijfsnamen).

De klacht betreft het onprofessionele handelen zorgverlener in verband met de betaling van facturen en dienstverlening inzake orthodontie van de dochter van de zorgvrager, alsmede de opzegging en dreiging door de diverse onprofessionele praktijkassistentes van de praktijkeigenaar, en de zeer slechte wijze van afhandeling door praktijkmedewerkers.

Wij als zorgvrager vindt het nog steeds onbegrijpelijk en onfatsoenlijk dat wij het als beschamend ervaren brief van de orthodontist heeft ontvangen, waarin de indruk werd gewekt dat wij wanbetalers waren en wij per direct worden opschorting en gedreigd worden. De escalatie waarin wij terecht zijn gekomen omdat zorgverlener niet bereikbaar is voor vragen, maar alles per direct naar een incasso bureau afdoet en daarbij het belang van patiënten uit het oog verliest is werkelijk ongehoord.

Nog steeds is het voor ons niet duidelijk waarom de orthodontist of zorgverlener zo heeft gehandeld en zijn positie misbruikt. Wij vinden het zeer triest hoe een en ander is gegaan en betreuren het zeer hier naar toe te zijn gegaan voor zorg.

Ook is er door ons diversen malen op gewezen en gebeld dat de correspondentie en brief wisseling niet goed verloopt en niet correct is. Wij vinden deze praktijk dan ook zeer teleurstellend en onprofessioneel met zoveel laag opgeleide praktijkassistentes (15) in dienst en maar 1 specialist (zie ook website) die de zaken hoort af te handelen.

Wij zouden graag op hoger niveau met iemand in gesprek gaan van de praktijk maar wij bedoelen dan geen praktijkassistentes.

Reactie van de melder van de klacht mart@varkevissers.nl

1 jaar geleden - Echt slecht bedrijf en van klantenservice heeft men hier niets begrepen.Je krijgt eerst de indruk dat je door een echte orthodontist word geholpen Maar in werkelijkheid word je bediend door een aantal huisvrouwen met een bijbaantje en als je geluk hebt kijkt de orthodontist over hun schouder mee. Soms is hij er helemaal niet.Veel onopgeleide mensen met een grote mond, als je ze hier op aanspreekt. Pas op.

Alle klachten die gemeld zijn door mart@varkevissers.nl