Klacht: Ordernummer 95905068

op 16 februari 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 16 februari 2018 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Buenting,
Het spijt ons te vernemen dat uw pakket nog niet geleverd werd.
Wij hebben het even nagekeken en hebben vastgesteld dat uw bestelling wel op 30/01/2018 verzonden werd. De tracking code werd u trouwens via e-mail meegedeeld. U kon op deze manier de status van de levering online opvolgen.
Volgens de gegevens van DHL, was u telkens afwezig bij de leveringspogingen. Uw pakket is dus naar de afzender teruggestuurd.
Een bevestiging van de terugbetaling werd daarnet naar uw mailadres gestuurd.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door mdcf3kpn