Klacht: ordernummer 515433793

op 29 december 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Beste heer, mevrouw,

Ik heb 17 december een Paint Runner Pro bij u besteld. Deze heeft ordernummer 515433793. Volgens uw track en trace code link zou deze op zaterdag 23 december bij mij thuis bezorgd zijn. Ik en mijn vrouw hebben echter niks ontvangen. Wij waren die dag, de hele dag niet thuis. Toen we thuis kwamen heb we ook geen bericht ontvangen dat het bij de buren is afgeleverd. Dus in mijn ogen is de bestelling niet geleverd. Graag uw reactie hoe we dit kunnen oplossen.

Jeroen van den Berg
Klein Vijverdal 7
6822 MA Arnhem

bergjeroen@live.nl
06 52253099

Ik heb de paint runner pro nodig voor een woning die ik gekocht heb.
Op 15 januari krijg ik de sleutel. Dus het zou fijn zijn als ik deze heb ontvangen vóórdat het 15 januari is.
Als het niet mogelijk is de bestelling alsnog bij me te leveren dan wil ik mijn geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Tommy Teleshopping

Heeft op 29 december 2017 om 11:13 geantwoord

Beste heer van den Berg,

Hartelijk dank voor uw bericht, hierin geeft u aan dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij zullen voor u een onderzoek moeten starten bij PostNL betreft deze levering.

Met 5 werkdagen hebben wij hiervan uitsluitsel ontvangen van PostNL, voor uitsluitsel kunt u een mail sturen naar klantenservice@tommyteleshopping.com

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door firepotatoe