Klacht: ordernummer 3141268759

op 29 augustus 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met bovenstaande ordernummer ben ik nu al 3 en een halve week verder. Klantenservice belooft terug te bellen, beloofd probleem door te zetten, belooft een goede oplossing. Maar men liegt, bedriegt en houdt me aan t lijntje. Momenteel heb ik een barcode met track en trace gekregen maar bij belsimpel weet men van niks!!

Gewenste Oplossing:

Als ik woensdag een nieuwe telefoon heb, of als het contract verbroken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Corina Hoogewerf