Klacht: ordernr:107172776

op 23 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling bij makro eke den 2/5/2016 jullie gingen leveren de 4 mei dan 6 mei dan 7mei en jullie zouden de bestelling samenvoegen omdat het in een andere depot lag, en het zou twee dagen durenmaar neen den 17 mei ging de levering door. Maar ja het was nog niet opgelost, we zijn de 23 mei en ik krijg geen anwoord meer van jullie,
mijn geld is wel van de 2 mei over geschreven.

Gewenste Oplossing:

Dat ik graag mijn tuinmeubelen zou hebben deze woensdag .
ik ben dan thuis, zoniet wil ik mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssens,

Allereerst onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Ik zie in ons systeem dat er 1 gedeelte, 1 van de stoelen, van uw bestelling zoek is geraakt. We hebben contact gehad met uw leverancier en ze hebben in overleg met u de toestemming gegeven om uw bestelling alsnog te leveren. Echter houdt dit wel in dat we het ontbrekende gedeelte nu dus niet kunnen leveren.

Uw leverancier zal er voor zorgen dat het ontbrekende gedeelte alsnog geleverd wordt óf dat u het geld krijgt teruggestort.
Verder zie ik dat u ondertussen een nieuwe afspraak heeft kunnen maken voor aanstaande woensdag. De desbetreffende afdelingen zijn door mij geïnstrueerd om uw order woensdag extra goed in de gaten te houden.

Ik wil u dan ook alvast veel plezier wensen met uw tuinmeubelen en ik hoop dat het snel mooi weer zal worden!

Nogmaals excuses voor de gemaakte fouten en een prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door janssens mady