Klacht: Orderbevestiging ontvangen, maar geen order bekent.

op 14 juni 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 28 maart 2016 een bankstel bij u besteld onder Service nummer 21440366
Er stond bij dat dit 6-8 weken kan duren en waarschijnlijk nog iets langer, vanwege wij nieuwe klant zijn.
Wel hebben wij per mail een bevestiging ontvangen(zie bijgevoegd bestand)

Vandaag 31-05-2016 hebben wij telefonisch contact opgenomen met uw “klantenservice” Meneer vertelde mij heel leuk, dat onze bestelling niet bekend was en als ik de bank nog wilde, deze opnieuw zou moeten bestellen en weer 6-8 weken moeten wachten.

Ik heb meneer uitgelegd dat ik dat geen service vind. Meneer zei wel dat hij mijn klacht begreep maar dat daar niets aan te veranderen is.
Ik vroeg hem waarom hij mij dan wel kon vertellen wat onze gegevens zijn en waarom ik een bevestiging heb gehad.
Meneer gaf aan dat mijn gegevens wel doorgekomen waren, maar toevallig alleen mijn bestelling niet. Wat vreemd is, want ik ben een nieuwe klant en moest eerst bestellen voordat ik mijn gegevens in had gevoerd, deze pagina kwam erna.

Meneer wilde ons ook niet te gemoed komen, wat ik nog veel frustrerender vind. Jullie pagina/administratie is niet in orde en ik zit met de gebakken peren. Ik woon nu al 2 weken in de nieuwe woning zonder bank.
Nu zou ik dus nog eens 6-8 weken(als het niet langer is) moeten wachten om mijn bestelde bankstel.

Ik ben pas tevreden, als dit netjes en klantvriendelijk wordt opgelost.
Dit betekent voor mij, dat of mijn order met grote spoed, alsnog mij ons binnen is...
Of dat ik nu van u een bankstel krijg, zodat ik mijn bestelling opnieuw kan plaatsen en voorlopig niet nog 6-8 weken op de grond moet zitten.

Ook vind ik dat uw site aangepast moet worden.
Als klant ga je er namelijk vanuit dat je bestelling goed door is gekomen, vanwege de bevestiging die u aan uw klant stuurt.

En niet er nog eens achteraan hoef te bellen, om te kijken of mijn bestelling wel is doorgekomen.
Ik neem aan dat ik pas een bevestiging krijg, zodra de bestelling bij u binnen is.
Is het zo, dat de bestelling niet doorkomt bij u, hoort de klant ook geen bevestiging te krijgen.

Ik wil graag dat u met een goede, klantvriendelijke oplossing voor ons heeft.
Zo niet zal ik andere maatregelen moeten nemen, die absoluut niet gunstig voor uw bedrijf zullen zijn.
Dit wil ik liever ook niet, maar op dit moment is het een probleem van u die u nu bij mij probeert neer te leggen. Daar ben ik niet van gediend.

Graag heb ik hier vandaag of morgen nog een antwoord op.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 28 juni 2016 om 10:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door C.Daniels