Klacht: Order niet ontvangen

op 03 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb op 23 en 24 maart 2 “gadgets” besteld en nog steeds niks ontvangen.

Ordernummers:
1203230600818090
1203220900815262

ik heb tot 3 keer toe een email gestuurd via de site en daar elke keer een auto-reply als antwoord ontvangen.

Inquiry ID:
1685194
1752511
1769326

toen wou ik vandaag een geschil indienen via paypal en toen stond daar een ander emailadres :O dus ik een mail sturen of ze wisten of me “gadgets” nog wel kwamen en dit was hun antwoord:

Dear Customer,

As we strive to serve you better, we have upgraded our Customer
Service system and are no longer accepting initial inquiries sent to
this e-mail address. In order to guarantee your question will be
handled as quickly and accurately as possible, please visit
(http://www.lightinthebox.com/r/contact-us.html) Contact Us.

We apologize for any inconvenience caused by this change to our
system. Thank you for understanding.

Sincerely,

MiniInTheBox.com

heel fijn, maar om een email te kunnen via de site moet je een order via light- en niet via mini- inthebox hebben dus dat werkt ook niet.

ook moet het geschil binnen 45dagen moet indienen dus was ik maar niet zo geduldig

Ik heb het gevoel dat light of mini of wie dan ook die er achter zit zijn klanten niet serieus neemt en zal ook iedereen afraden via hun iets te bestellen.

het zo spoedig mogelijk ontvangen van mijn "gadgets".
geld terug zou ook een optie zijn maarja ik heb het niet voor niets besteld...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 juli 2012 om 09:51 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door jorritstals