Klacht: Order GB4496570

op 26 juni 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Yep….opnieuw…eindelijk aangekomen blijkt het pakket niet meer dan een incompatibele (lees onbruikbare en nutteloze) verrekijker waarvan de 6 in 1 kabel ontbreekt en de afstandbediening tot niets dient…dus mail gestuurd om retouradres…guess what…geen reactie….dus na paar dagen…nog een mail gestuurd om retouradres….weerom…geen reactie…dus bij deze…no mercy…eind deze week geen retouradres…onverbiddelijk naar de juridische dienst van de consumentenservice testaankoop met beklag van gebrekkig chinese namaak artikelen….

Retouradres en geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 27 juni 2017 om 15:35 geantwoord

Beste heer Peeters,

Allereerst erg jammer om te vernemen dat het product niet aan uw wensen voldoet!
Gelukkig is het in dat geval gewoon mogelijk om de bestelling te retourneren.
Wij hebben op 23 juni (vlak voor het weekend) een mail van u gehad met daarin de vraag om de retourprocedure. Vervolgens heeft u gisteren nogmaals een mail gestuurd en vanmorgen heeft u van ons een mail terug ontvangen met daarin de juiste procedure.
Vanwege het weekend dat er tussen zat, hadden wij helaas nog niet eerder op uw mail kunnen reageren.

Zodra uw retourzending in goede orde is aangekomen bij ons verzendhuis, krijgt u het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl