Klacht: order 615848240-2 van 06/02/2018

op 12 februari 2018 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had enkele maanden geleden een Handy Heater aangekocht, doch deze was nu defect en had hem terug gestuurd.
Vandaag heb ik een nieuw toestel gekregen doch er zit een Factuur/Garantiebewijs bij.
Moet deze uiteraard niet betalen, valt onder garantie ?
mvg
jaak Schreurs

Gewenste Oplossing:

Deze rekening niet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Tommy Teleshopping

Heeft op 12 februari 2018 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bij een nieuwe zending of omruiling sturen wij altijd een factuur garantie bewijs. Deze hoeft uiteraard niet door u betaald te worden. Deze factuur is enkel voor de garantie.

Onze welgemeende excuses voor de ontstane verwarring en wensen u veel plezier met de nazending.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door blondjack