Klacht: Opzetkam

op 29 mei 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn opzetkam van mijn Philips scheerapparaat baardtrimmer is gebroken Nadat ik hem voorzichtig erop heb gezet. Online kan ik het onderdeel niet vinden Dus heb ik contact opgenomen met Philips. Zij konden het wel op de onderdelenlijst zien. Maar niet toesturen omdat het niet op hun website staat. Nu verwijzen me door naar de Handyman waar ik een hele nieuwe kop moet kopen terwijl ik alleen het kammetje nodig heb. Had wel wat meer service verwacht van onze nationale trots Philips. Ze hadden me ook gewoon het kamertje van een paar euro kunnen opsturen en verplaatst dat ik nu een paar tientjes kwijt ben. Immers was dat scheerapparaat ook bijna €200. Maar nogmaals bedankt Philips

Gewenste Oplossing:

Als ik Simpelweg gewoon een kamertje krijg voor een paar euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Den74